Akademia dobrego zarządzania – webinaria tematyczne

Nie wiesz jak dotrzeć z informacją do swoich odbiorców? Jak budować relacje w swoim zespole oraz z otoczeniem organizacji? Wciąż brakuje wam środków na działania? Akademia Dobrego Zarządzania Fundacji Edukacja dla Demokracji przychodzi Wam z pomocą!

Zapraszamy przedstawicielki i przedstawicieli organizacji pozarządowych na webinaria, które pomogą rozwijać się młodym organizacjom.

Aktualizacja informacji:

Webinaria zostały zarejestrowane. Zainteresowanych otrzymaniem linku do nagrań zapraszamy do zapisów:

 

 

  • Link do zapisu na nagranie webinarium: „Dialog i przeciwdziałanie konfliktom – praktyczne pomysły i narzędzia do wykorzystania”:
    https://forms.gle/6JHHD2zj2u6n3Dv89


O prowadzących:

Fundraising w organizacji


Joanna Gogolińska

Prezes Zarządu Fundacji Promo & Fund. Przez 10 lat odpowiedzialna za fundraising i rozwój Programu Explory w Fundacji Zaawansowanych Technologii, w l.2013-2023 na stanowisku wiceprezeski Fundacji. Wcześniej kierowała działem PR i Fundraisingu w Fundacji ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych oraz pracowała jako specjalistka ds. PR i organizacji wydarzeń w firmach prywatnych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe oraz Studiów podyplomowych z zakresu PR na UW/ PAN. Absolwentka kursu PROMENGO dla menedżerów organizacji pozarządowych, organizowanego przez Fundację Akademii Organizacji Obywatelskich.

 

Natasza Nikiel

Wiceprezes Zarządu Fundacji Promo & Fund. Menadżerka marketingu z 20-letnim doświadczeniem pracy w biznesie; specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym oraz budowaniu marek. Obecnie przedsiębiorczyni i właścicielka agencji marketingowej Brand Cafe, a także Prezes Zarządu Fundacji Harmonia – Przestrzeń Kobiecego Rozwoju. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe, Studiów podyplomowych z zakresu PR na UW/ PAN, Studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania firmą na WSE w Krakowie oraz Studiów Podyplomowych z zakresu Języków Obcych w Biznesie na WSEH w Bielsku-Białej.

 

Marketing w organizacji

Zuzanna Komornicka

Certyfikowana trener, changemakerka, inspiratorka, wykładowczyni Uniwersytetu Jagiellońskiego, Politechniki Krakowskiej (studia MBA). Ekspertka w dziedzinie marketingu, reklamy i projektów społecznych i Dyrektorka ds. Współpracy i Komunikacji Federacji Funduszy Lokalnych w Polsce. Absolwentka UJ, Akademii Mistrzów Treningu i stypendystka Center on Philanthropy and Civil Society na The City University of New York. Obecnie zajmuje się szkoleniami, doradztwem oraz prowadzeniem zajęć związanych m.in. z team buildingiem, komunikacją i kreatywnością. Opracowuje strategie biznesowe i kampanie promocyjne m.in. dla środowiska biznesowego, startupowego i NGO. Na swoim koncie ma zrealizowanych ponad 2000 godzin szkoleniowych oraz wiele innowacyjnych kampanii i ciekawych autorskich projektów.

 

Dialog i przeciwdziałanie konfliktom – praktyczne pomysły i narzędzia do wykorzystania

Tadeusz Rudzki

Absolwent stosunków międzynarodowych na UW, w Fundacji pracuje od 2012 roku. Odpowiadał m.in. za projekty edukacyjne realizowane z nauczycielami białoruskimi, projekty crowdfundingowe i rozwój platformy e-learningowej. Od 2015 trener FED, zajmuje się kontaktem z grantobiorcami Funduszu Pomocowego PAFW, wizytami studyjnymi, szkoleniami („Swatki” nauczycielskie, „Projekt na Wschód”) oraz działaniami z zakresu edukacji obywatelskiej. Należy do Stowarzyszenia Wikimedia Polska.

<<< więcej o projekcie.

koordynatorka projektu:

Sylwia Gajownik, Fundacja Edukacja dla Demokracji
sylwia.gajownik@fed.org.pl
tel. +48 535 854 424
@FundacjaEdukacjadlaDemokracji www.fed.org.pl

Dofinansowano ze środków budżetu państwa. Rządowy program Fundusz Inicjatyw Obywatelskich NOWEFIO na lata 2021-2030. Nazwa zadania: Akademia dobrego zarządzania
Dofinansowanie: 194 000zł.

Całkowita wartość projektu: 194 000zł 

 

projekt i realizacja strony internetowej: rock the web